• menu




Offline

Communicatie

Huisstijl


(Ver)nieuw(d): uw corporate identity anno 2016

DTP


Opmaak en bewerking van documenten bestemd voor publicatie

Grafische Vormgeving


Overtuigend origineel materiaal voor uw project

Corporate Identity

Uw nieuwe huisstijl: overtuigend, herkenbaar én de perfecte weerspiegeling van uw merk.

Lingra zorgt voor een weldoordachte, originele en unieke huisstijl (of: corporate identity). Een huisstijl in lijn met de beoogde identiteit en uitstraling. Binnen de huisstijl past uiteraard het een gemotiveerd, herkenbaar logo dat aansluit bij uw identiteit, maar evenzeer een gepast kleurenpallet, de bijhorende lettertypes en een suggestie richting gebruik van dit alles.

Merkdenkwerk

Vóór elke uitwerking van een huisstijl van uw merk - of het nu om een nieuwe huisstijl gaat dan wel om een upgrade van een bestaande versie - willen wij stilstaan bij enkele kernvragen: Waar wil u met het merk naartoe? Wie wil u aanspreken? Met welke elementen en waarden wil u die potentiële klant aanspreken?

Een eenduidig antwoord op deze vragen is dé eerste stap op weg naar een overtuigende en herkenbare huisstijl die aansluit bij uw identiteit als merk en als organisatie.

De doorlooptijd van een project
Logo

Wij werken voor u een uniek logo uit dat werkt, in lijn met de filosofie die u wil uitdragen. Een logo dat overtuigt, dat eruit springt en dat blijft plakken.

Huisstijlgids

Een huisstijlhandboek is een essentieel element in de bewaking van uw merk. Naast een volledig overzicht van alle kenmerkende elementen van uw merk (logo's, kleurcodes, typografie, ...) worden de grote lijnen uitgezet voor het gebruik van de typerende elementen van uw merk.

Zo wordt de herkenbaarheid over verschillende communicatietools heen meteen verzekerd.

lingra.be remake - [2016]

dtp

Met DTP of Desktoppublishing wordt gedoeld op het technische uitwerken van een document (boeken, brochures, tijdschriften,...) waarvan het algemene concept voordien gedefinieerd werd. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwe catalogus waarvan de krijtlijnen reeds vastgelegd werden en waarbij de klemtoon ligt op het technisch correct én esthetisch verantwoord opbouwen van de nieuwe content.

Techniek

Bij de opmaak van een lay-out dient steeds gewerkt te worden in functie van de aard van het drukwerk. Zo is het bijvoorbeeld van primordiaal belang dat bepaalde elementen druktechnisch reeds volledig gedefinieerd zijn vóór aan het eigenlijke lay-outwerk gestart wordt.

Types drukwerk

Publicaties:
+ Boeken en naslagwerken
+ Tijdschriften
+ Brochures en catalogi

Reclamedrukwerk:
+ Flyers
+ Affiches
+ ...

Bijstand bij Drukwerk

Hoe sterk een ontwerp, een beeld of een idee an sich ook moge zijn: het belang van het drukprocédé (het soort druk), het type papier, de dikte, de afwerking kan nauwelijks overschat worden... Een goede keuze van deze zaken kan het originele ontwerp enorm versterken. Of verzwakken.

Een weldoordachte keuze is absoluut cruciaal voor een topresultaat.

houtshop.be - magazine [2016]

grafische vormgeving

Lingra zorgt in lijn met uw project of geheel onafhankelijk voor esthetisch verantwoord, duidelijk en overtuigend materiaal voor uw project.

Verpakking

Unieke verpakkingsoplossingen (grafisch én functioneel) die stante pede een extra meerwaarde geven aan uw product.

Illustratie

Een originele weergave van uw idee? Geen probleem, daag ons gerust uit voor een sterke lay-out, fotografie of film!

Layout

Een sterke lay-out bepaalt in grote mate de succes van uw werk of boodschap. Of het nu gaat om de aandacht te vestigen op de boodschap an sich óf om deze nog beter, leuker, duidelijker in de verf te zetten.

Je Kun(s)t het Wetenschapsfestival - 2015